مهدی قایدی به استقلال برنمی‌گردد| حضور در اروپا صحت ندارد پرسپولیس ناراضی از سازمان لیگ تردید پرسپولیسی‌ها برای جذب قلی‌زاده استقلالی سابق پرسپولیسی نمی‌شود وام‌های باشگاه، پرسپولیس را زیان‌ده کرد تغییرات مدیریتی در پرسپولیس منتفی شد فینال را قبل از فینال بردیم| یک ایران منتظر قهرمانی فوتسال به دین اسلام خوش آمدی آقای مورایس کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟
سرخط خبرها

نقاب‌دار‌های جام جهانی قطر | همه ماسک‌های عجیب و غریب بازیکنان در جام جهانی ۲۰۲۲

  • کد خبر: ۱۳۷۰۷۷
  • ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
نقاب‌دار‌های جام جهانی قطر | همه ماسک‌های عجیب و غریب بازیکنان در جام جهانی ۲۰۲۲
چند بازیکن از جمله سون هیونگ مین، یوشکو گواردیول، الیاس صخیری و البته علیرضا بیرانوند با ماسک‌های غیرعادی صورت در مسابقات جام جهانی قطر بازی می‌کنند.
شهرآرانیوز - شاید بازیکنان زیادی را به خاطر داشته باشید که در سال‌های اخیر با ماسک یا محافظ‌های عجیب و گاه سیاه وارد زمین می‌شدند؛ حتی برای برخی از آن‌ها (مثل پیتر چک) محافظ، جزوی از نماد یا شخصیت آن‌ها شده بود؛ جدای از شباهت و مقایسه جالب آن‌ها با چند شخصیت سینمایی (مثل «هانیبال لکتر» و «شبح اپرا»)، ماسک‌های عجیبی که بازیکنان در بازی‌های فوتبال- به خصوص در جام جهانی قطر- می‌زنند، برای مد ومتفاوت‌بودن نیست، این محافظ‌ها جزوی از یک فناوری پیشرفته محافظ سلامتی هستند.

بعد از مصدومیت شدید بیرانوند در بازی تیم ملی ایران با انگلیس تصاویری از او منتشر شد که ماسک سیاهی به صورت داشت. با همین عکس‌ها برخی گمان می‌کردند دروازه‌بان اول تیم کشورمان با همین محافظ‌ عجیب در بازی‌های بعدی حضور خواهد داشت؛ که البته این اتفاق نیفتاد. اما او تنها بازیکن نقاب‌دار جام جهانی قطر نیست.

نقاب دار‌های جام جهانی قطر | همه ماسک‌های عجیب و غریب بازیکنان در جام جهانی ۲۰۲۲

طبق گزارش گاردین  بازیکن ۲۰ ساله کرواسی، یوشکو گواردیول، در دیدار هفته گذشته مقابل مراکش و در بازی شب گذشته تیمش مقابل کانادا، ماسک مشکی‌رنگ به چهره داشت. این مدافع میانی قبل از جام جهانی پس از برخورد با هم تیمی‌اش، ویلی اوربان، در یک مسابقه مجبور شد زمین بازی را ترک کند و بعد مشخص شد بینی‌اش شکسته و از ناحیه صورت و چشم هم آسیب‌های جزئی دیده است. گواردیول با تصمیم تیم پزشکی از ماسک استفاده می‌کند تا از آسیب بیشتر مصون باشد.

نقاب دار‌های جام جهانی قطر | همه ماسک‌های عجیب و غریب بازیکنان در جام جهانی ۲۰۲۲

سون هیونگ‌مین ۳۰ ساله هم در جریان بازی تیمش، تاتنهام، در لیگ قهرمانان دچار شکستگی حفره چشم شد. او بلافاصله از زمین مسابقه خارج شد و حالا در جام جهانی از ماسک فیبر کربن مشکی استفاده می‌کند که خودش درباره آن گفته از آنچه فکر می‌کرده راحت‌تر است: «این ماسک از مواد خوبی ساخته شده و در عین سبک‌بودن، محکم است و به دلیل جنس خوبش می‌تواند در برابر ضربه محافظت کند. از اینکه خیلی سبک‌تر از آن چیزی بود که فکر می‌کردم شگفت‌زده شدم.»

نقاب دار‌های جام جهانی قطر | همه ماسک‌های عجیب و غریب بازیکنان در جام جهانی ۲۰۲۲

الیاس صخیری ۲۷ ساله، بازیکن تونس در بازی با استرالیا ماسک به چهره زد. هافبک کلن پس از آسیب‌دیدگی‌ای که در اواخر اکتبر داشت با ماسک در زمین بازی می‌کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->